Google Ads

Tag din markedsføring til nye niveauer

Google Ads er en af de mest effektive markedsføringsplatforme på nettet. Med en stor brugerbase og avancerede målretningsmuligheder er det nemt at nå ud til potentielle kunder. Google Ads giver også mulighed for at målrette mod specifikke brugergrupper på YouTube. LR Media tilbyder månedlige pakker, specielt lavet til dig, som vil skabe vækst og booste din online markedsføring. Vi bruger systematiske, datadrevede online Ads-strategier, som har vist sig at give et godt resultat hver gang.

Et skridt tættere på online succes

KONTAKT OS

Hvad er Google Ads?

Google Ads er en online annonceringsplatform, der giver virksomheder mulighed for at vise deres reklamer på Google-søgninger og på YouTube. Google Ads giver virksomheder mulighed for at målrette deres annoncer til en specifik målgruppe, og virksomhederne betaler kun, når deres annoncer bliver vist.

Hvordan kan jeg få hjælp til min Google Ads-kampagne?​​

Vi kan hjælpe dig med Google Ads kampagner på mange måder. Alt fra normale annoncer og displayannoncer til noget helt tredje, så kan vi hjælpe dig med at nå nye højder med Google Ads. Du kan enten vælge en månedlig pakke, hvor vi står for alt det tekniske, som sikrer at dine Google Ads kampagner har succes. Du kan derimod også vælge at få lavet enkelte annoncer uden vedligholdelse eller optimering af dine Google Ads kampagner. Dette er en billigere løsning, hvis dit budget er relativt stramt.

4

Vores Google Ads pakker

Standard

kr 2499 Månedligt
  • Opstartsmøde (virtuelt)
  • Opsætning af Google Ads konto
  • Oprettelse af mål og konverteringtracking
  • Fastsættelse af budget og budgivning
  • 3 Google Ads kampagner
  • A/B testing en gang i måneden
  • Løbende optimering og check
  • Månedlig rapport
  • Udvikling af 2-3 annoncegrupper med søgeord

Vækst

kr 3199 Månedligt
  • Opstartsmøde (virtuelt)
  • Opsætning af Google Ads konto
  • Oprettelse af mål og konverteringtracking
  • Fastsættelse af budget og budgivning
  • 3 Google Ads kampagner
  • A/B testing en gang i måneden
  • Løbende optimering og check
  • Månedlig rapport
  • Udvikling af op til 6 annoncegrupper af 10-15 søgeord

Vækst +

kr 3949 Månedligt
  • Opstartsmøde (virtuelt)
  • Opsætning af Google Ads konto
  • Oprettelse af mål og konverteringtracking
  • Fastsættelse af budget og budgivning
  • 3 Google Ads kampagner
  • A/B testing en gang i måneden
  • Løbende optimering og check
  • Ugentlig rapport
  • Udvikling af op til 9 annoncegrupper af 16-25 søgeord

Uddybning af pakkerne

OPSTART

Opstartsmødet er grundlaget for et godt samarbejde. Vi vil gennemgå forventninger, drømme, krav og kriterier. Hvis det ønskes, vil vi også bruge tiden på at finde de bedste keywords sammen. Derefter gennemgår vi processen for den valgte Google Ads løsning, så I føler jer trygge ved os.

Opsætning af Google Ads​

Vi opsætter din Google Ads konto, hvor vi sørger for, at alt spiller. Herunder anvender vi højt effektive metoder til opsætningen af dine Google Ads kampagner og Ads grupper. Vi opretter mindst 2-3 annoncer pr. gruppe, da vores erfaringer viser, at det er den metode med den højeste konvertering. Vi sikrer os også, at vi måler korrekt på de konverteringer, vi er blevet enige om at måle på (også kaldet CPA). Det kan være en signup, en købsordre eller blot et klik på en knap. Dette fastsættes ud fra, hvad dit mål er.

Løbende optimering​

Vi overvåger løbende din konto og optimerer på annoncer og søgeord, så effekten af din annoncering bliver så stor som mulig inden for dit budgets rammer. Vores overvågning sikrer, at vi altid bliver gjort opmærksom på store udsving og faktorer, der har betydning for din kontos effektivitet. I den løbende optimering kigger vi også på udvidelser og andre forhold, der har betydning for effekten.

Vi overvåger altid løbende din konto. Hvis din konto står stille, og dine søgeord ikke bliver optimeret, så er vi kede af at sige det, men så bliver din annoncer ikke til meget. Derfor sørger vi for, at de altid er konkurrencedygtige – også overfor dine konkurrenter. Vi optimerer og overvåger både søgeord, annnoncetypeændring og konverteringsraten. Overvågningen sikrer, at der er en effektivitet i dine Google annononcer.

Vi gør vores bedste for, at du bliver mødt som kunde og oplever vækst gennem dine Google Ads.

Husk: hvis dine konkurrenter skifter online strategi, så er tommelfingerreglen, at du også skal – medmindre du er the first mover.

Dynamisk remarketing

Du får Dynamisk Remarketing med i alle vores pakker. Men hvad betyder det for dig?
Dynamisk Remarketing betyder, at man målretter sine annoncer mod de målgrupper, som tidligere har reageret på ens annoncer. Det er en igangværende målgruppeanalyse, hvor vi hele tiden optimerer og retter annoncerne mod præcis den målgruppe, der besøger din hjemmeside mest. Det er ongoing marketing (dynamisk remarketing), hvis dine side har flere målgrupper. Eksempelvis er der nogen som er mere interreseret i din shop end i dine andre sider og vice versa. I sådanne tilfælde remarketer man til begge målgrupper, og på den måde sikrer man sig 360-graders effektivitet af sine Google Ads annoncer.

Det vil sige, at efter vi har gjort vores del af jobbet, ved at analysere dit marked og opsætte dine annoncer, så er det først herefter, at man bruger Dynamisk Remaketing til at målrette annoncerne mod de nye besøgende og deres målgruppe. 

Varighed​

Vores pakker har ikke nogen bestemt varighed. Vi har heller ikke nogen bindingsperiode. Det eneste vi kræver er en 30. dages varsel. Hvis man vælger en aftale på over 6 måneder, så sparer man oprettelsesgebyret væk. Det anbefales også, at køre Google Ads i længere perioder med en effektiv optimeringsprocess. Det viser klart de bedste resultater for dine Google annoncer.

network-50

Opdatering og status

Hver måned laver vi en rapport til dig, hvor du vil se alle relevante oplysninger og udviklingen i dine Google Ads. De første to gange vil vi gennemgå rapporten med dig, så du også forstår analyserne og fagbegreberne. Herefter er vi overbevist om, at du har lært termerne. Ellers forklarer vi dem gerne igen. Vi holder løbende statusmøde enten face to face eller via et online møde. Møderne vil foregå hver 3. måned eller efter aftale. Annonceringen bliver så stor, som det er muligt inden for dit budgets rammer.

Fordelen ved at bruge Google Ads

Google Ads giver virksomheder mulighed for at målrette deres annoncer til en specifik målgruppe. Dette gør det muligt for virksomheder, at deres annoncer bliver set af de mennesker, der er mest interesserede i deres produkter eller services. Derfor er Google Ads en meget effektiv annonceringsplatform.

49% af alle på internettet trykker på en annonce, når de ser den. Alene af den grund burde Google Ads være en prioritet for enhver, der vil have vækst. Det gør altså, at Google Ads er en af de mest effektive marketingsplatformen på kloden.

Sådan fungerer Google Ads

Hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Google Ads kan hjælpe din virksomhed, så kontakt os i dag. Vi står klar til at hjælpe dig med at nå dine mål på online markedsføring.

Google Ads fungerer ved, at annoncer bliver vist på Googles søgemaskine og på Googles partnerwebsites. Når en bruger søger efter noget på Google, vil der blive vist en række annoncer øverst og nederst på siden. Disse annoncer kaldes også for søgeresultater. Google viser annoncerne baseret på, hvad brugerne søger efter, og hvilke annoncer virksomhederne har købt.

Når virksomheder køber annoncer hos Google, betaler de kun, når brugerne klikker på deres annoncer. Dette kaldes også for “pay-per-click” (PPC). PPC gør det muligt for virksomheder kun at betale for de annoncer, der bliver set og klikket på. Dette gør Google Ads til et effektivt marketingværktøj, da virksomhederne ikke skal betale for annoncer, der ikke bliver set.

Google Ads giver virksomheder mulighed for at målrette deres annoncer til en specifik målgruppe. Dette gøres ved at definere en række kriterier som f.eks. alder, køn, geografisk placering og interesser. På denne måde kan virksomheder sikre, at deres annoncer kun bliver vist for de brugere, der er interesserede i deres produkter eller services.

Derudover giver Google Ads mulighed for, at virksomheder kan følge med i, hvor mange der har set og klikket på deres annoncer. På denne måde kan virksomhederne se, hvor effektive deres annoncer er, og hvordan de kan forbedre dem. Google Ads er en af de mest effektive måder for virksomheder at promovere deres produkter og services på.

FAQ

GOOGLE ADS

Fordi det er effektivt.

Google Ads er en af de mest effektive måder, for virksomheder at promovere deres produkter og services på. Med en stigende efterspørgsel efter online annoncering er det vigtigt for virksomheder, at være opmærksomme på de muligheder der er for at nå ud til deres målgruppe. Kontakt os i dag, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan Google Ads kan hjælpe din virksomhed.

Der er mange muligheder for at annoncere på Google. Du kan vælge mellem: tekstannoncer, displayannoncer, videoannoncer (YouTube), app-annoncer og meget mere. Du kan også vælge, hvor du vil have dine annoncer vist – på Google.com eller på tusindvis af andre hjemmesider og apps der bruger Googles annoncenetværk.

Det afhænger altid af dit budget. Prisen varierer på baggrund af, hvor mange månedlige clicks du ønsker at få på din hjemmeside. Et eksempel er, hvis du bruger 154,9 kroner dagligt, så vil du optjene 200-320 clicks på en måned. Uden en af vores pakker tilknyttet (Basic, Ambitiøs eller Premium) kan vi ikke garantere effekten af dine annoncer.  

Det korte svar er nej. Du vil ikke møde et marketingbureau i Danmark, som har det inkluderet. Det skyldes, at priserne ændrer sig hele tiden. Derfor vil man ikke kunne love sine kunder en fast pris.

Du kan til enhver tid opsige din pakke med 1 måneds varsel til udgangen af en måned. Hvis du f.eks. opsiger din pakke den 15. maj, ophører din pakke hos os således den 30. juni.

Vi vil gøre alt, vi kan, for at du får vækst. Vi lever af, at du er glad for vores ydelser. Dog kan vi ikke lave en garanti på Google Ads, men vi analyserer dine resultater hver 10. dag. Derfor kan vi med sikkerhed sige, at vi vil rette på alt helt til perfektion. 

Du bliver holdt opdateret hver 10. dag. Hvis du ønsker, at vi uddyber de forskellige tal for dig i stedet for vores rapport, så kan du booke et opkald, og vi vil med glæde forklare dig, hvad de betyder.

Kontakt os

Kontakt os hvis du har spørgsmål omkring Google Ads, og find ud af om det er den rigtige løsning for dig.